donderdag 21 mei 2009

Adressenbestanden Online Kopen - D&B

Met direct marketing applicatie MarketDirect kan u zonder problemen adressenbestanden neerladen voor het opzetten van een direct marketing campagne. D&B is al jaren lang 's werelds grootste aanbieder van zakelijke informatie ter ondersteuning van B-to-B direct marketing acties.

URL: http://dbbelgium.dnb.com

The Power Behind Quality Information
Dankzij DUNSRight™ kunnen klanten met vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen nemen.
We definiëren datakwaliteit door onszelf een aantal vragen te stellen:
Is de data nauwkeurig?
Is de data volledig?
Is de data actueel?
Is de data wereldwijd consistent?

Om deze vragen te beantwoorden, wordt onze data onderworpen aan een proces dat we DUNSRight™ noemen, waarbij we dagelijks data verzamelen, bijeenvoegen, bewerken en verifiëren vanuit duizenden bronnen, zodat onze klanten de informatie kunnen gebruiken om winstgevende zakelijke beslissingen te nemen. Ons vermogen om een enorme hoeveelheid gegevens om te zetten in handelsinformatie van hoge kwaliteit is nu juist datgene wat ons onderscheidt van onze concurrenten.
De basis van DUNSRight™ is Quality Assurance dat meer dan 2000 onafhankelijke geautomatiseerde controles omvat, plus veel handmatige controles, om te garanderen dat onze data aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen. In aanvulling hierop worden vijf quality drivers opeenvolgend ingezet om de gegevens te bewerken en te verwerken.

Het proces werkt als volgt:
Global Data Collection brengt gegevens samen vanuit diverse bronnen wereldwijd
We integreren de gegevens in onze database via ons gepatenteerde Entity Matching, dat één nauwkeurig beeld van elke onderneming produceert

Vervolgens passen we het D-U-N-S® Number toe als uniek middel voor het wereldwijd identificeren en traceren van een onderneming gedurende alle fasen van haar bestaan.
We gebruiken Corporate Linkage om onze klanten een totaalbeeld te geven van de risico's en kansen binnen een concernstructuur.

Tenslotte maken Predictive Indicators gebruik van statistische analyse om vast te stellen hoe een bedrijf in het verleden heeft gepresteerd en om in te schatten hoe waarschijnlijk het is dat het bedrijf in de toekomst op dezelfde manier zal presteren.

Geen opmerkingen: